Ska jag eller ska jag inte?

Usch, jag har beslutsångest! Idag var det baslektion och jag blev förfrågad om jag ville vara med i Värmdö Brass. Det är en orkester med en massa blåsinstrument och annat. Och de behövde en basist... så Riggan frågade mig om jag ville. Och jag vet inte! jag har liksom aldrig spelat inför folk förut.. Dessutom åker Värmdö Brass på "turnéer" runt om i världen. De har varit i USA och till och med i Australien en gång! I vår ska de kanske till Portugal eller någon annan stans. Så om jag har börjat där tills dess så får jag följa med... ... Det är stort fan. Men jag får ta och tänka på saken, för jag har ingen aning om hur jag ska göra!


Hjälp Mig?


Kommentarer
Postat av: amanda

jag har varit med i en orkester en gång.

och det var de tråkigaste jag någonsin varit med om.

fast det var inte värmdö brass jag var med i.

och vi reste aldrig någonstans så värmdö brass

kanske är roligare ju. haha : )

2008-11-13 @ 20:45:12
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0