Sluta töa börja snöa!

Allt smälter bort. Så får det inte bli! .. bara det börjar snöa till jul i alla fall. Jag hade nämligen beställt en vit jul!
Som sagt, igår var jag på Gutsavsbergsbadet med Amanda. Det var jättehärligt att träffa denna underbara människa efter en och en halv vecka. Vi hittade en skitkul grej i vattnet som kunde kissa, den hade vi med oss vart vi än gick eller simmade. Han fick heta Kalle Fjong (kommer inte ihåg det fullständiga namnet dock). Amandas syrra kom också dit så vi var med henne också. Vi bastade ett tag efter att vi hade badat också. Sen fick jag skjuts hem av Amandas snälla mamma. Hemma åt jag middag och sen några skorpor min pappa har gjort.
Idag åt vi frukost i skogen med dagiset. Det var jättemysigt. Jag hade ju redan ätit frukost hemma men jag tog i alla fall lite varm choklad med marsmallows, mums!
I morgon är det pyssel på dagiset. Jag och Jennifer ska gå runt på de olika avdelningarna och pyssla. Bland annat göra smällkarameller.
Det kommer bli jättesvårt att "skiljas" från alla barn på fredag. Jag kommer verkligen sakna alla jättemycket!
Nu ska jag strax på träning.
Här kommer lite bilder som jag tog i skogen idag. Kameran får stå för kvaliteten!


Kommentarer
Postat av: Isaura

De sista bilderna på träden ser ut som någonting ur Twilight. Jätte häfftiga bilder! :D

2008-11-27 @ 19:59:02
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0