Du är så... värd allting.

Du får mig att känna mig värdefull. Du, med din positiva inställning, ditt glada humör och underbara humor. Du får mig att vilja le. Du finns där, som en varm beskyddelse när ovädret är som värst. Du låter mig få vara den jag är. Och den jag är, blir starkare tillsammans med dig. Tack för att du ger mig självförtroende, vilja och styrka. Hjälper mig i alla lägen, vad jag än vill så vet jag att du finns där och stöttar, gör vad du kan för att hjälpa. Och att du lyssnar. Att du bara finns där. Visst, man blir trött på varandra ibland, men de säger ju att det bara stärker relationen, visst? Så är det nog. Jag älskar dej. Du äger största delen av mitt hjärta. Så kommer det nog alltid att vara, vare sig jag skulle vilja det eller inte. Din personlighet tar fäste vid mig. Våra två personligheter tillsammans är som... Jing & Jang. Vi två tillsammans är som... Jing & Jang. Så vad mer kan man säga? Jag har väldens bästa vän. Du och jag är som Jing & Jang. Våran vänskap kommer aldrig få brista, för jag finns här för dig och jag vet att du finns där för mig.
Hoppas jag har gjort klart för dig, hur mycket du är värd. En sån som du skulle aldrig få gå till spillo.

Jag håller din hand livet ut, det lovar jag dig.


Amanda Takahashi


du är så... värd allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0