En bättre dag!

Jag tror det beror på Amanda, för att hon är världens bästa, hon fick mig att må bra idag. Min depp är väl inte helt över men bra mycket bättre! Jag tror jag tänker för mycket på det så kallade livet.

§ Jag går i skolan, men varför? - Jo, någon gång ska jag väl skaffa mej ett såntdär jobb.
§ Varför ska man ha jobb då? - För att kunna försörja sig.
§ Men vad spelar det för roll, man ska väl ändå dö nån gång? - Dum, dum tanke...

Det är väl såna saker jag funderar på. Helt onödiga grejer egentligen. Jag tror inte man ska fundera så mycket som jag gör. Det verkar ju vara lite skadligt.

Nu är det klart - jag ska praoa på Lugnet dagiset! Det ska bli kul hoppas jag. Bara inte ungarna är alltför jobbiga. Vi fick som tur var äta där också, annars hade vi varit tvugna att traska bort till Munkmoraskolan och käka där varje dag... vilket inte verkade så jättemuntert liksom. Så tack Leena och Marie Lampa, att vi inte behöver plåga i oss skolmat även på praoen!
I morgon har jag utvecklingssamtal. Min mentor, som jag ska ha samtalet med, heter Olof. Jag gillar inte honom, han är lite läskig faktiskt... Hoppas det går bra i alla fall. Ska hålla tummarna att han inte tar upp något om att jag snackar för mycket på lektionerna och så. Det händer väl att det blir så ibland... Men vad ska man göra liksom!? Sitter man bredvid Amanda så är det inte lätt att hålla sig tyst!
Vi ska skriva en uppsats tills på fredag. "Vision värmdö" heter den. Vi ska skriva hur vi tror/vill att det ska se ut år 2030 på Värmdö. Ganska så trist ämne... Det är nog bäst jag börjar skrive den snart tror jag. Men jag orkar inte! Aja, vi får se hur det blir med den saken.

Ha det gott, igelkott!

Kommentarer
Postat av: amanda

fan vad sssssccchhhhtek asså XD

jag älskar dej supersötaste elin. <3



haha igelkott :D

2008-10-22 @ 19:53:00
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0