En ensam dag...

Hejsan korvsnuttar.
Idag ska jag göra absolut ingenting! Jag kommer dö av uttråkning tror jag. Men aja, jag ska försöka att bara ta det lugnt (har jag något val?) och typ måla tånaglarna och sånt där. Har precis tagit världens längsta härligaste dusch och nu skaffar jag facebook. Min lillebror är på fotbollscup idag och min mamma och pappa är med honom. Ikväll är det träning och det ska bli jättekul som vanligt. Hade egentligen velat åka till Nacka Forum, men Amanda E kunde inte och egentligen har jag inte ork. Får väl göra det nästa helg istället! Nu är det bara en vecka kvar till höstlovet och det känns underbart! Lov är bland det bästa jag vet och jag tror inte jag är ensam om att tycka det?
Ha en härlig dag och ring mig om ni inte har nåt för er!

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0