Eriksdalsbadet

Morsning korsning
Igår var jag med Amanda T, Challe, Frida, Ida och Zelina på Eriksdalsbadet. Det var rätt mycket folk där, men det gjorde inte särskilt mycket. Vi hade jätteroligt och badade mycket... (såklart?). I den stora bassängen fanns det två jättestora uppblåsta figurer som vi försökte ta över. Det gick inte särskilt bra, alla killar puttade i oss igen. Vi fick ingen tid i dom varma, härliga bubbelpoolerna, för det var det ju såklart alla... hrm... håriga gubbar som skulle ha. Efteråt såg vi ut som russin allihopa. Vi badade i ca 4 timmar tror jag. Det var en superhärlig dag med världens härligaste vänner!
Jag kunde inte somna igår kväll. Jag låg vaken i två och en halv timme och bara vred och vände på mig. Idag vaknade jag tidigt. Klockan åtta. Ingen härlig känsla att gå upp idag. Mitt huvud värkte (och gör det fortfarande), har jättekonstiga sårskorpor i min hårbotten efter att jag färgade håret, äckligt, jag vet. Jag kanske inte tålde färgmedlet helt och hållet? Och så har jag träningsverk i hela kroppen. Och igårkväll kom jag på att våran dator (skriver på min pappas nu) är på lagning... I Linköping!! Och det är på den datorn jag har hela mitt skolarbete som ska vara inne veckan efter lovet. Hur ska det gå nu liksom!? Om dom inte kan skicka tillbaka den snarast, så vet jag inte vad jag ska ta mig till?
Idag ska jag bara vara hemma med min lillebror hela dagen. På kvällen blir det kul förståss. Vi ska till min farbror Johan som fyller år! Sen ska vi sova över där. Vi ska ha kul med Nicolina och David. På onsdag ska vi iväg och spela badminton och det ska bli kul! På kvällen ska jag förmodligen på träning, om jag hinner.

Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: nicolina

det kommer att bli skit mysigt!!



Puss!

2008-10-28 @ 10:10:45
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0