Härligt väder... naat!

Jo, det bokstavligt talat öser ner! Härligt att gå ner till Centrum sen liksom... ska ju träna. Det blir nog kul när man är framme i alla fall.
Gårdagen var hur härlig som helst. Vi åt goda bullar och svullade på massa andra saker också. Vi skrattade mycket och såg på film. Jag är kär i Ivar. Viktor Axelsson heter han på riktigt. Det är killen som Lina är kär i i "Linas kvällsbok". Jag är nog kär i lite för många skådespelare tror jag. I alla fall så somnade Amanda E först, sen Sofia och sen jag. Sist Amanda T... hon sov väl max 6 timmar under hela natten, hon hade svårt att sova. Vi vaknade tidigt i morse. Idag har vi spelat Buzz och sjungit Sing Star. Amanda T och Sofia gick vid 1-tiden. Amanda E stannade kvar ett tag och vi åt lunch. Nu är jag ensam här och har varit det ett tag. Ska alldeles strax till träningen.

Ha det bäst!

Kram!



flummiga


mysigt värre!


misstolka inte... det här är bara massage.., *hrm*


katten fick vara med såklart


amanda t söt som socker


jag och sofia,,

Kommentarer
Postat av: Amanda

gud vad roligt det var ! :) <3

2008-10-05 @ 20:14:01
URL: http://glassistoralass.blogg.se/
Postat av: Sofia

jaa, vi hade det underbart! :D

men nej, la du in den där fula bilden :P akta dig så jag inte tar den med kurvor i min blogg, haha xD

<3

2008-10-05 @ 21:19:12
URL: http://typsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0