Höst-depp

Idag gick jag hem från skolan. Jag var för deppig för att vara kvar där. Ingenting kändes bra. Amanda hade ont i nacken och hon mådde inte heller bra, så hon gick också hem.
Jag vet inte varför jag kände mig deppig, men inget kändes kul och ingen kunde göra mig glad. Då är det ingen idé att vara i skolan, man fattar ändå ingenting. Både jag och Amanda irriterar oss på en i vår klass, kan hon inte ge sig? Hon lindrade inte deppen precis, om man säger så. Tänkte på träningen igår, som gick piss. Det var faktiskt riktigt tråkigt. Som tur var pratade jag av mig lite på Vera igår, hon gjorde så att jag blev på bra humör igen. Tack Vera! Vi ska kanske till stan och göra något på höstlovet och det ska bli jätte kul.
Helt enkelt. Idag var stora "depp-dagen". Hoppas jag känner mig bättre i morgon, för det här är inte kul. Att inte ha lust med någonting, skulle lika gärna kunna lägga mig och somna och aldrig vilja vakna igen. Vi får se om jag går till skolan i morgon, det beror på hur jag känner mej då.

Hoppas ni har haft en bättre dag än jag.

Kram.

såhär bra är min bästa vän på att fotografera. älskar dej amanda ernström <3



Kommentarer
Postat av: Amanda

det är tur att vi har våra deppdagar tillsammans. :)

gud vad gullig du är , jag älskar dej mega mycket !



<3 the bögels

2008-10-20 @ 19:19:35
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0