Jag är inte död... Bara lite avsvimmad

Tjoho korvmojjar.
Här borta är jag inte död om ni undrar. Jag har bara inte haft tid att updatera på sista dagarna. Tråkigt, men ni vet, skolan. I morgon kommer jag få tillbaka mitt matteprov och så har jag engelskaprov i morgon också. Idag hade vi hemkunskapsprov och jag fick vg. Det är jag nöjd med! De senaste dagarna har det väl inte hänt så jättespännande saker. Förutom här om dagen, då det blev catfight med retarden i våran klass. Vill ni ha mer detaljer så kolla in http://glassistoralass.blogg.se.
I helgen var jag och Amanda Ernström i stora staden och shoppade. Det var hur kul som helst! Vi flummade mycket, åt goda grejer och kollade i affärer. Vi kollade lite i second hand affärer (Myrorna & Stockholms Stadsmission) och så. Vi åt popcorn på trappan vid konserthuset och drack varm choklad. Vi gick i en massa roliga affärer och skrattade häcken av oss. Amanda köpte en mössa och en halsduk, som var jättefina. Jag köpte två par leggins, en ögonfransböjare och en mascara. Den dagen var underbar!
I helgen ska jag ha en liten middag med de närmaste hemma hos mig. Vi ska äta, kolla på film och tända ljus. De ska sova hos mig och det kommer bli helmysigt. Jag längtar!

Det kanske kommer vara så framöver, att jag inte updaterar så ofta. Jag har nämligen ganska mycket att göra i skolan för tillfället. Så om ni undrar, så är jag inte död, kanske bara lite avsvimmad.

Underbara läsare, puss!

Kommentarer
Postat av: Isaura

Svar: Du kommer aldrig i hela ditt liv ångra att du läser den boken - den är sååå himla bra. :D

2008-10-03 @ 21:15:27
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

knulla

















































































































































































din





































































































röv

2008-10-20 @ 14:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0