Kärleksmums

Hej hopp!
I morse vaknade jag sent. Halv tolv, sent för att vara mig. Nu har jag precis tagit bort min playahead. Tack och lov, det är ju så tråkigt! En riktigt lättnad.
Igår spelade vi match mot Norrköping. Vi förlorade tyvärr, men gjorde ändå en helt okej match. Efter matchen åt jag på McDonald's. Det var ganska länge sen jag åt där nu. Prövade nya pommes frites som inte var så goda. Hemma fortsatte jag leta möbler på datorn till min lägenhet (ett skolarbete vi håller på med som är riktigt kul!). På kvällen åkte vi hem till några kompisar och åt middag där. Vi kollade på fotboll, Ace Ventura och Stjärnor på is också. Och så badade vi i deras superhärliga "spa". Det är som en bubbelpool utomhus. Jag satt där läänge... blev skrynklig som ett russin faktiskt!
I fredags var jag på inspelningen av Världens barn. När vi kom in i Svt huset så gick vi förbi Johan Glans och Johan Walström. Jag tror dom hade spelat in Parlamentet precis. Johan Glans var ganska kort och såg blyg ut. Och lika söt som på tv, haha! Vi träffade på massa olika kändisar där inne också, men jag orkar inte berätta vilka. Det var i alla fall väldigt kul på inspelningen men vi hamnade inte i bild, skit också, haha!
I fredags var det "hälsodag" i skolan. Vi åkte till något universitet och gjorde massa olika roliga saker, samarbetsövningar och sånt. På lunchrasten hade jag, Amanda, Johan och Sampa väldigt kul och tog några fula roliga bilder med Amandas kamera.
Idag ska jag inte göra så himla mycket. Nu tänker jag baka kärleksmums och svulla i mig. Jag är ensam hemma, så jag kan spela hög musik och sjunga med utan att någon störs av det. Senare tänker jag måla mina tånaglar och ikväll är det träning. Det ska bli kul att träna som vanligt. Vi kommer nog kanske spela lite med killarna också, dom som är 91/93:or. Det är roligt att spela med dem, man anpassar sig lite efter deras spel liksom.

Alla får ha det gött, för det ska jag ha det. Jag ska i alla fall äta gött!

Kram och puss!

två bilder från hälsodagen.


Kommentarer
Postat av: nicolina

JAA KÄRLEKSMUMS!! Mumsigt!! :D

2008-10-14 @ 16:28:59
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0