Nej du Elin, nu får du ta och krya på dig!

Det blev väl ändrade planer kan man väl säga... Tyvärr! Jag skrev ju att jag hade ont lite här och var och så... Det kan ju ha berott på att jag var sjuk. Min lillebror blev också sjuk, men av den lite värre sorten. Själv hade jag ingen feber, kände mig bara allmänt krasslig, medans brorsan min hade ca 40 graders feber och har det fortfarande. Inget roligt! Så det blev ingen kalajs hos farbrorn tyvärr. Och inget badminton heller. Men nu, nu har jag legat och kollat på film två dagar i sträck. Och folk som inte känner mig väl skulle väl svimma om de fick se mig nu. Smutsigt hår, grå hy och stora svarta ringar under ögonen... Ingen härlig syn kan jag säga. Blundar helst när jag går förbi en spegel. Men eftersom jag känner mig bättre idag (inte utvändigt, dock) så ska jag försöka samla nya krafter i morgon. Duscha, tvätta håret, ta på mig andra kläder än pyamas och kanske sminka mig lite. Kanske går ut och tar lite luft, vem vet? Och så ska jag ringa Nicolina, för ett höstlov utan henne är ju inte fullbordat. Ett Halloween utan henne är inte fullbordat! Tänkte fråga om vi kunde hitta på något på Halloween, eftersom Amanda E, som kanske skulle ha sovit hos mig i helgen, inte kunde. Förra året gick jag "bus eller godis" med Nicolina och det gör jag gärna om, haha! För vem tackar inte ja till lite gratis godis, nu när man har godisförbud och allt? Nejdå, jag får faktiskt äta under Halloween har jag bestämt. Hoppas nu på att Nicolina inte ska hitta på något annat! Annars vet jag faktiskt inte vad jag ska ta mig till?

Nej nu ska jag se på två avsnitt av älskade "Vänner" på kanal 5.

Kram och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0