Nicoticko

nicolina & elin... små, små kusiner. älskar dig lika mkt fortfarande nicolina <3

Tack för att du finns!
Muntrar upp mig och så. Piggar upp mig när jag håller på att ruttna.
Nu ska jag till Nicolina snart. Bussen går 12.10. Ska träffa henne klockan 13.00. Jag hoppas vi kommer svulla i oss en massa godis!

Igår laddade jag ner ett par låtar... Dom här laddade jag ner:

§ If I Were a Boy              - Beyoncé
§ So What                        - P!nk
§ Hot 'n' Cold                   - Katy Perry
§ Talk                                - Coldplay
§ FF                                   - Kent
§ Kärleken Väntar           - Kent
§ Dom Andra                   - Kent
§ Pärlor                             - Kent
§ Last Chance                 - Sugarplum Fairy
§ The Escapologist         - Sugarplum Fairy
§ Forever                           - Chris Brown
§ Lately                              - Red Hot Chili Peppers
§ Million Miles of Water  - Red Hot Chili Peppers
§ Ruby                               - Kaiser Chiefs

De här låtarna upprepas i min iPod nu för tillfället.


Kommentarer
Postat av: nicolinaden fina <33

RUTTNA INTE!! SNÄLLA KLARAR MIG INTE DÅÅÅÅÅÅÅ!!!

2008-11-01 @ 12:49:28
URL: http://nicoticko.blogg.se/
Postat av: nicolina

hihi va söta vi är <33 klarar mig inte utan dig heller <33

2008-11-02 @ 13:54:01
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0