Allmänt

Tjoho små bloggläsare.
Är ledsen att jag inte har varit så aktiv på sista dagarna... har ganska mycket att göra i skolan för tillfället. Men kommande vecka ska vi i alla fall inte ha något prov, vilket är jätteskönt! Vi hade franskaprov idag och jag hoppas det gick bra. Missuppfattade en fråga och kom på hur man skulle göra när Amanda förklarade efteråt. Då fick jag panik, för jag förstod inte att jag hade missuppfattat den. Så jag sprang till Marina, min lärare, som var så hygglig att hon lät mig göra om den. Tack, tack, tack!
Igår läste jag klart den underbara boken "Som jag vill vara" som är skriven av Katarina von Bredow. (-Världens bästa författare!). Nu ska jag börja läsa "Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer. Den heter "Twilight" på engelska, men är översatt. De jag vet har läst den säger att den är underbar, hoppas jag tycker detsamma!
I morgon har vi "hälsodag" i skolan. Vi ska till något ställe där vi ska göra en massa övningar och liknande. Hoppas det blir skoj! På kvällen ska jag med kusiner till "Världensbarngalan". Det kommer bli hur kul som helst!
På lördag ska jag spela match! Vi ska möta Norrköping. De är jättebra, hoppas det blir en kul och spännande match!
Ha det great!

Kraaamar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0