Vecka 42

Hejsan hoppsan!
Jag är inaktiv, jag vet! Men jag har inte haft sån där jättelust att skriva så...
I tisdags var vi på livskunskap och det är alltid lika kul. Vi pratade om massa olika saker och så fick vi rita Bamse. Jag och Karla ritade Teddy, han den gula lillgamla björnen. Teckningen blev fin, det var ju Karla som gjorde det mesta så. Efter livskunskapen gick vi tjejer till teatern och delade upp os på två grupper. Jag fick vara i gruppen som gjorde andningsövningar. "Partnern" skulle kolla så att den andra andades på rätt sätt. Det var väl inte sådär jätteroligt. Efteråt gick jag med Amanda E och köpte Ben&Jerry's glass på Konsum. Vi tog Cookie Dough. Vi gick en snabbis till Kicks också och jag köpte nytt sminkborttagningsmedel. Så gick vi hem till mig, åt glass och kärleksmums, kollade i skolkataloger (skulle visa snyggingen) och gjorde lite läxor. Sen åt vi pasta från gårdagen och sen gick vi ner till Gustavsbergsbadet. Där ägnade vi resten av eftermiddagen och kvällen och det var jättekul! ... ända tills några killar började förfölja oss. Igår upptäckte vi att två av killarna går i samma skola som vi... inte sådär jätteroligt. De glor på oss 24/7 i matsalen. Men jag har en annan att se på, så det är ingen fara!
Igår var det en vanlig dag i skolan och på kvällen var det träning.
Idag hade vi hemkunskap. Dagens uppgift var att gå till en livsmedelsaffär och beskriva den och lite sånt. Jag var med Amanda, Johan och Bobo. Vi hade kul! Lunchen idag var inget "hurra!" precis, det var kalopps. Uääk, det var ganska skabb faktiskt. Eftersom varken jag eller Amanda fick i oss särskilt mycket så gick vi till cafeterian och köpte nudlar av Gittan. Det var bra mycket godare kan jag säga! Amanda T kom idag och var med på min franska lektion eftersom hon hade studiedag idag. Hon ville väl se hur Marina hade förändrats sedan hon själv gick på franska i Kvarnberget. Amandas mobil råkade ringa mitt i lektionen och det var nog lite pinsamt för henne tror jag! Men som tur var så hörde inte Marina, haha! Efter skolan gick jag ner till Centrum och fikade med Amanda T på Dellan. Ida praoar där nu, så henne träffade vi också! Den lyllosen får äta hur mycket hon vill därifrån!

Nu ska jag käka, vi hörs snart!

Prutt på er!


jag älskar Sofia Thörnqvist <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

vem är snyggingen??

Du får säga sen^^

2008-10-17 @ 21:41:50
Postat av: Amanda n

håller med:P

2008-10-18 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0