Bas

Igår vann Sverige mot Estland! Jippie! Men det var ju kanske inte så spännande som vi hade tänkt oss, eftersom dom vann med typ 30 poäng... Men det var kul i alla fall. Efter matchen åkte några med bil hem och andra kommunalt. Jag åkte kommunalt. Kom hem vid 10 ungefär. Idag är jag jättetrött efter en dag i skolan. Det känns inte så jättebra eftersom när man är trött så glömmer man bort saker och idag glömde jag en bok i skolan som jag egentligen skulle haft med mig hem till att plugga. Får se hur det går på läxförhöret i morgon då. Idag efter skolan gick jag ner till Centrum. Miranda följde med mig till Musikens Hus, för att hjälpa mig leta efter rätt rum. "Rockrummet", där jag skulle spela bas. Miranda hade hicka. Hoppas den försvann sen då Mirri! Så hade jag terminens första baslektion. Det var jättekul! Jag trodde först att jag skulle ha tillsammans med en annan tjej, men hon kunde visst inte den tiden, så jag får ha privatlektioner kan man väl säga. Skönt faktiskt! Jag och Riggan (basläraren) pratade lite om hur sommarlovet hade varit och sen gick vi igenom vad stängarna heter och lite sånt, eftersom jag inte är särskilt bra på det, glömmer bort varje gång. Men nu tror jag att jag kan vad dom heter. Gabriella Dansar Aldrig Ensam. G, D, A, E. Haha! Jag fick lära mig låten In Bloom med Nirvana. Den var bra och kul att lära sig.

Så, nu ska jag öva på basläxan.. Ha det bäst!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: nicoticko

hehe ja jag vet. Jag är en liiiten härmapa ;)



Ses på lördag :D

2008-09-05 @ 12:31:39
URL: http://nicoticko.blogg.se/
Postat av: Isaura

Haha, jag kommer ihåg gitarrens toner genom det här;

EN BALL GRODA DANSAR ALDRIG ENSAM eller

EN BRA GITARR DRAR ALDRIG EL haha. ;)

2008-09-14 @ 20:59:32
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0