En siamesdalahäst

Idag var det orienteringsdag. Det gick jättebra! Jag och Amanda letade tillsammans. När vi letade efter den första kontrollen så stötte vi på Danne och Henke. Så vi fyra letade efter resten av kontrollerna tillsammans. Vi hittade 11 av 24 stycken och det är väldigt bra tycker jag! Efter två timmar så var vi tvugna att vara tillbaka där vi först samlades. Där fick vi då korv, äpple och dricka. En i klassen åt sju korvar... konstigt att han kan vara så smal ändå? Aja. När vi hade ätit klart så gick vi tillbaka till bussen. På vägen flummade jag och Amanda väldigt mycket. Bland annat så såg vi en siamesdalahäst och vi höll på att garva ihjäl oss. Väl framme i Centrum fick jag sms från min pappa som frågade om jag ville fika på Delselius, det tackar man ju inte nej till! När vi hade fikat så handlade vi och nu sitter jag här hemma och skriver blogg. Jag är helt slutkörd efter dagen. Ska snart ta en dusch och sen sätta mig och göra alla mina hundratusen läxor som jag har. Inget att se fram emot, men dom måste ju göras någon gång.
När vi var där i skogen med Danne och Henke så började Henke helt plötsligt skaka på en död trädstam som var ganska lång. Plötsligt knakade den till... Den gick av i roten.
(Henke) - Shit, Danne, akta!!!
(Danne)(Trädstammen faller ner mot honom och han ser helt skräckslagen ut) - HHHHHÖÖÖÖ (drar in luft genom munnen som att han är hur rädd som helst)
(Jag och Amanda) - *Dör av garv*
Det hade vi rätt kul åt resten av dagen. Danne kommer bli mobbad av det där i resten av hans liv av mig och Amanda!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv. haha jaaa och jag villg ifta mej med han då XD

jaa vi är bäst men det visste vu ju redan. haha :D

<3

2008-09-23 @ 15:22:12
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0