Herregutta korvalutta!

... Mitt och Amandas nya ord. Idag har vi mobbat Danne lite för det där roliga igår, haha! Dagen har i övrigt varit väldigt tråkig och jag är trött. Har pluggat nu och ska lägga mig och läsa min underbara bok innan jag åker iväg på träningen. Igår kom min mamma hem med ett par lovikavantar till mig! Äntligen! Och när jag kom hem idag så hade min pappa köpt en ny sportbag åt mig! Min andra hade nämligen gått sönder. Han beställde ett par basketskor åt mig för en månad sen ungefär. Pengarna har dragits från hans konto, men har några skor kommit? Nej. Vi trodde inte pengarna hade dragits av, så han beställde ett par till. Men nu har han inte fått svar på det heller... Och ja, pengarna har dragits av. Det går inte att kontakta dom heller (http://basketballshop.com) vilket är väldigt dåligt. Om man ringer dit så är det ingen som svarar. Om man skickar mail så kommer bara ett automatsvar från dom där det står att dom ska kontakta oss så snart som möjligt. Men har dom gjort det eller!? Nehej du. Så nu ska då min pappa gå till affären dom har inne i stan och prata med dom och fråga vad som egentligen händer. Hoppas det löser sig, men det gör det nog.

Sovgott sen!

Pössss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0