Lycka till nu, Björn!

I tidningen Klick! så har det skvallrats om att Björn Gustafsson äntligen har någon på G. Hoppas för hans skull verkligen att det kommer gå bra och att de blir lyckliga tillsammans. Lyckosten som troligtvis har fått hetingen på kroken är Sara Varga, sångerska. "Ett möte med en ljus skäl" beskriver Sara Björn Gustafsson i hennes blogg. Björn och Sara har träffats genom gemensamma vänner under sommaren, de har bland annat spenderat dagar i Skärgården tillsammans. På senare tid har de setts hand i hand på offentliga platser och de satt vid varandra på en Stand-Up show för inte så länge sedan. Både Björn och Sara vägrar att avslöja något när Klick! ringde och frågade om romansen. Jag tycker nog att folk ska låta dom vara ifred och låta deras privatliv vara privat. På samma gång känner jag lite nyfikenhet om dessa skvaller verkligen är sanna, eller bara vanligt skvallertidnings-snack.
Är ganska högt avundsjuk på Sara Varga (som jag hoppas inte är en alltför stor diva), men hoppas alldeles otroligt mycket att Björn verkligen har hittat den rätta och förståss att den här Sara känner likadant. Så jag säger bara en sak:

Lycka till nu, Björn Gustafsson!


   +    = sant?
Björn Gustafsson                                               Sara Varga


Sara och söta ex-pojkvännen
Viktor Åkerblom


En perfekt julklapp i år blir en DVD som Björn ska släppa till julen!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv. hahahah XD

du är söt :) <3

2008-09-06 @ 23:43:15
URL: http://glassistoralass.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jag håller klart med dej gumman,

Jag hoppas verkligen det funkar för honom även om jag hesmkt gärna skulle vara hon sara.. Men som sagt " Lycka Till Björn Gustafsson! "



Jag kommer alltid att älska honom iallafall ;).



Älskar dej elin <3

2008-09-08 @ 18:29:25
URL: http://honney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0