Match i morgon!

Idag prövade jag för första gången mina nya basketskor. Det kändes helt okej. De satt lite löst fastän min fot somnade där inne i skon. Så det kändes väl inte sådär jättekul. I morgon är det vår första match för terminen! Det ska bli himla kul, jag är nervös också såklart! Matchen börjar 12.15 i Hemmestahallen. Vi ska spela mot Lidingö. Dom är bra. Jag ser verkligen fram mot morgondagen. På matchen ska jag ha mina gamla skor, så jag hinner gå in mina nya ordentligt innan jag börjar spela på riktigt med dem. På träningen idag var jag trött. Det var faktiskt inge kul. Kände mig mer eller mindre som en zombie. Jag hade väl kanske ätit för lite innan. I varje fall åt jag mycket när jag kom hem. Hemmagjorda hamburgare och kllyftpotatis. Efter det blev det väl ett och annat kex. I morgon tänker jag äta gröt. Jag tänker banne mej inte vara trött på första matchen!
Igår lade jag in massa nya låtar på min iPod. Bland annat Rolling Stones, Neil Young, Suede och Sex Pistols. Sen en blandskiva med låtar som jag ska lära mig spela bas till. På söndag åker vi nog till Linköpng och ska vara där under dagen. På måndag är det studiedag, så då ska jag och Amanda E in till stan och kolla i second hand affärer. Second hand är vår nya hobby. Det är så ballt att blanda nya och begagnade kläder tycker jag. Hoppas vi hittar billiga grejor. Önska mig lycka till på matchen!

Godnatt små pärlor!


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Kul det kommer att bli 10 oktober eller hur :D



puss!

2008-09-27 @ 11:36:14
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0