Mej hjärta Tom Ljungman

Tjaa!
Helgen har varit underbar, i fredags var jag på träning. I lördags kollade jag med laget på p-91 basketmatch i Hemmesta. Det var Värmdö-IF dagen och mycket tjohej på gräsplanen utanför. På eftermiddagen åkte jag, Frida och Amanda T till stan, Hötorget. Jag skulle köpa lovikavantar, men hittade tyvärr inga bra... Vi skulle gå på bio också, men tiderna där passade oss inte, så vi åkte till Medborgarplatsen istället. Det fanns inga bra tider där heller, så vi gick till en biograf i närheten som hette Viktoria. Där gick filmen som vi ville se och vi behövde inte vänta länge alls. Fresten var det 10 kr billigare på den biografen. Toppen! Filmen som vi såg hette "Patrik 1,5". Det var hur bra som helst, plus att världens sötaste kille var med i filmen! Han som spelade Patrik, heter Tom Ljungman i verkligheten. Jag höll på att dö hur söt han var! Hittade tyvärr ingen bra bild på honom på Google, men jag tycker ni ska se filmen, för den var verkligen sevärd! Kanske inte om man är homofob, men annars. Gustaf Skarsgård är ju inte så dum han heller om man säger så! I varje fall så kommer jag nog att tjata om denna Tom Ljungman de närmaste dagarna... Jag är som besatt!
Efter vi hade sett filmen så åkte vi hem. Frida åkte hem till sig och jag hem till Amanda. Vi åt mackor och kollade på "The Holiday". Den filmen är världens bästa relaxfilm. Man kan verkligen bara luta sig tillbaka och kolla. Efter filmen var vi trötta och gick och la oss. På söndagen gjorde vi inte så mycket... Vi bakade chokladbollar och satt och åt dom medans vi kollade på världens bästa Nisse Hult. Efter det åt vi lunch- Ugnspannkaka! Sen åkte vi till Centrum, Amanda skulle på dans och jag skulle hem och packa min basketväska. Vi träffades ca 1 timme senare i Centrum igen och då var Sofia med också. Så åkte vi till Hemmeste och hade träning i över två timmar. Zelinas pappa körde ganska hård fys med oss i 25 minuter och det var väldigt kul. Vi tränade muskler som; biceps, triceps och dom bakre lårmusklerna. Sen tränade vi lite på hur vi ska springa, vilket var lite annorlunda men roligt. Efter träningen åkte jag hem och åt middag, sen gick jag och la mig.
Idag har det varit en vanlig dag i skolan. Tyvärr inte så fräsh mat, men annars var det okej. Dagens lunch var pyttipanna, vilket jag inte tycker om särskilt mycket. I salladen idag så var det löss, jag menar, hur kul är det!? Mat tanterna sa att dom inte kunde göra så mycket, men att det var bra att vi sa till. Man tappade matlusten lite efter det, så som tur var så var cafeterian öppen idag. Jag och Amanda köpte nudlar och så satt vi och pratade med Gittan ett tag.
Nu kom jag ganska nyss hem från skolan och jag ska snart gå ner till Centrum igen. Där ska jag möta Amanda E och vi ska köpa Ben&Jerry's glass. Det har visst kommit en ny, så den måste man ju pröva! Sen ska vi hem och plugga lite franska hemma hos Amanda.

Alla får ha det bra!

Puss!

ps, jag och Amanda E är "The Bögels". Fan va jag älskar dej Amanda!!

Kommentarer
Postat av: Isaura

SV:

Hahah! En bögig groda dansar aldrig ensam! Den var klart bäst! ;D

2008-09-15 @ 16:48:07
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/
Postat av: amanda

jag älskar dej mer sötgurka :)

sv. du är bäääääst och betyder määääst <3

2008-09-15 @ 21:39:10
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0