Nya dojjor!

Tjoooho!!
Idag kom min pappa hem med ett par basketskor till mig! Han hade varit på  "Basketballshop" som är ny i stan. Så allt med pengarna och det fixade sig, som tur var. Jag ska lägga in en bild på hur dom ser ut, så får ni också se!



Aja, idag har det varit en ganska seg dag igen. Men hemkunskapen var kul som vanligt. Jag fick vara med Amanda igen! Vi gjorde något som hette viltskav. Det var typ som kött i gräddsås. Till det var det ris, sallad och sylt, mums! Efter skolan gick jag ner med Carro, Linn, Jossan och Miranda till Centrum där vi stod och pratade ett tag innan alla var tvungna att gå åt varsitt håll. Jag gick till Musikens hus, skulle spela bas. Idag fick jag lära mig "Give it Away" med Red Hot Chili Peppers. Den är svår! Men ska öva mycket för den kommer bli kul att lära sig. Jag fick också min skiva som Riggan hade brännt åt mig. Många bra låtar som jag ser fram emot att få lära mig! Nu har jag avklarat en hel del läxor, har bland annat matteprov i morgon. Vilket inte är så kul... Hoppas det går bra. Att bro på prov så fick jag tillbaka två prov idag. Dels ett SO prov som vi gjorde i 7:an... Våran lärare hade inte hunnit rätta dom än. Men på det fick jag VG. På NO provet fick jag G / VG. Vilket jag är nöjd med!
Nu ska jag lägga in lite låtar på min iPod. Sen ska jag väl äta och sen blir det till att glo på tv. Slappa helt enkelt!
Vi hörs,

Pössss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0