Plögg...

Nu har jag pluggat klart för idag, det tar verkligen på krafterna! Har gjort matte, franska och no.
Idag blev det betydligt godare mat än i fredags i alla fall! Pannkakor med sylt och grädde! Det blev till att svulla må jag säga! Efter lunchen så pratade jag och Amanda E med Gittan. Gittan är underbar, som världens bästa kompis! Sen hade vi franska i ca 20 minuter innan det var dags att gå ner till Centrum. Vi skulle på teater. Världens bästa Amanda Takahashi var där också, med Hemmesta. Teatern var väl helt okej, förutom att man inte hörde så mycket tack vare dom som satt bakom... Jag och Amanda E satt bredvid varandra och vi skrattade rätt mycket åt vissa saker som var otroligt kul.
Nu ska jag äta, puss!

Kommentarer
Postat av: Isaura

Gitta rules! :D

2008-09-15 @ 16:49:52
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0