Saknar...

ITALIEN!


Några bilder från i somras.


klämmer nog Simon lite på axeln... det är
därför han gör denna min, haha!


och här stryper jag honom...


haha, här kommer vi väl på hur larviga vi är, haha!
tyvärr är inte lill-Kalle med på någon av dessa bilder...
på dom här ser vi Simon, mig, Leo (den blonda figuren)
och Joel.

 
Leo och Kalle, supersöta båda två, med blommor i håret.


Gud vad jag saknar denna sommar! Två veckor i Italien var underbara med dessa människor.



                                                                                       jättefin bild min pappa tog.

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Har han tagit den bilden!! Den ser ju fejkad ut!! Den e super fiiiin!





puss!

2008-09-29 @ 17:57:42
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0