Shopping och Sofia

Heeej!
Åh, igår. Jag var inne i stan med min mamma. Det var riktigt kul! Vi köpte mycket kläder till mig. Vi köpte: En jacka, halsduk, stickad tjocktröja, två t-shirts, en långärmad tröja, ett linne och leggins. Jag prövade inga av kläderna i affären, bara jackan och den stickade tröjan. Sen så köpte jag två böcker också. "Som jag vill vara" och "Om jag kunde drömma". Den andra har jag hört av Amanda T ska vara riktigt bra! När vi gick där på Götgatsbacken så gick vi förbi Peter Jidhe och hans fru. Peter hade klippt sig, haha! Efter vi hade varit i stan så åkte vi och handlade. Efter det blev jag skjutsad till Sofia. Vi satt och pratade ett tag och väntade på att pizzadegen skulle jäsa klart. När den hade jäst klart så bakade vi ut degen till fyra pizzor. Dom blev riktigt goda! På kvällen var Sofia så trött så hon höll på att somna. Så vi gick en promenad. Vi gick till hamnen och satt där ett tag. Sen gick vi tillbaka. Så satte vi oss vid datorn lite och fixade hennes blogg. Den är skitfin nu! ( http://typsoofia.blogg.se ) kolla gärna. Idag vaknade vi vid 9-tiden och så åt vi frukost, mannagrynsgröt. Jag har inte ätit det på evigheter, det var skitgott! Nu sitter jag här och skriver blogg medan Sofia tittar på och äter Toblerone, haha! Senare sen ska vi åka till Centrum, Sofia ska på dans i ca 4 timmar medan jag ska hem och pröva mina nya kläder i lite olika kominationer. Sen ska vi på träning ikäll. Jag ser fram emot klädprovningen och träningen!

Vi hörs senare, puss!


Kommentarer
Postat av: amanda

ååååhåhhh, jag vill oxå träffa peter jidhe. :'(

<3:)

2008-09-22 @ 08:39:34
URL: http://glassistoralass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0