Skolfoto

Tjoho!
Idag var det skolfoto och det gick bra. Jag fick världens bästa plats, bredvid Amanda! Många hade spexat sig rätt rejält, ganska löjligt om ni frågar mig. Resten av dagen har det väl inte hänt så mycket. Efter skolan gick jag med Amanda och Sampa ner till Centrum. Där satt vi ett tag innan våra bussar gick åt olika håll. Nu har jag kollat på film och ska nog spela lite bas innan jag ska iväg på träning ikväll. I morgon ska jag nog med min mamma in till stan. Jag måste köpa lite vinterkläder, det börjar ju blir kallt ute nu! Behöver en jacka, såg en jättefin på BikBok som jag hoppas jag kan köpa om den inte är alltför dyr. Sen behöver jag vantar, mössa och halsduk. På eftermiddagen ska jag hem till Sofia och så ska jag sova där. Hoppas vi gör pizza om hon inte har glömt bort det, haha!

Hare´ gott, igelkott!

Kommentarer
Postat av: sofia

det har jag inte glömt!

jag ska ner och köpa lite grejer sen ;D

puss

2008-09-20 @ 10:34:40
URL: http://typsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0