Sverige - Estland

Halluu!
Idag har varit en ganska tråkig dag i skolan igen. Jag har mest varit med Amanda och vi har pratat med världens bästa Gittan och sen har vi flummat på lektionerna såklart. Tur att jag har Amanda, annars skulle skolan vara TRIST! Alltså, om du slutar... Så ska du ju såklart göra det om du känner att du behöver, men så du vet så kommer jag sakna dig. Jag har ju världens bästa kompisar Josefine, Miranda, Jennifer, Therese och Elin också, men Amanda, jag skulle saknar dig SÅ MYCKET!
Klockan halv sex ikväll ska jag ta en buss till Slussen. Världens underbaraste lagmedlemmar kommer ju också sitta på bussen. Hoppas att det inte är alltför fullt på bussen bara... Vi ska till Solna och kolla på dam-basket. Det är match, Sverige mot Estland. Vi ska heja häcken av Estland ju! Så den här kvällen ska alltså bli riktigt kul! Meddelar senare om hur det gick,

Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0