Tack hörrni

Idag var verkligen inte min dag. Kände det redan på morgonen. Fasen att vissa personer ska förstöra för en, jag är så trött på dom!
Som tur var så finns Amanda Ernström. Världens underbaraste person, du får mig att känna mig glad Amanda!
Efter skolan var jag med Sofia Thörnqvist och vi pluggade no och franska. Så eftermiddagen blev absolut lyckad i alla fall, jag var ju med bästisen.
I morgon är det träning, då får jag träffa Amanda Takahashi, min allra bästa vän. Så jag vet att det kommer bli kul i morgon kväll i alla fall.
Nicolina Landqvist Winkfield, du vet att du också betyder enormt mycket för mig!

Tack ni underbara understrukna, för att ni finns <3
Många kramar


Kommentarer
Postat av: amanda

jag älskar dej elin. :')

2008-09-17 @ 21:15:18
URL: http://glassistoralass.blogg.se/
Postat av: nicoticko

tack för attdu finns med elin :) <33

2008-09-20 @ 15:52:24
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0