Påsklov!

Hallå där!
Sitter här och äter nybakade muffins, gjorde dem alldeles själv faktiskt (:
Skolan idag har konstigt nog varit helt okej. Har varit med Johan och Bobo typ hela dagen och med dem har man nästan aldrig tråkigt. På eftermiddagen, efter lunchen, så var det konsert nere på teatern. Det var musikklasserna (innehöll alltså halva min klass) som sjöng. Den var lite kul, hehe...
Dagen har i övrigt bestått i typ tre lektioner, riktigt skönt! Nu känner man att det är lov, jippie!
När jag kom hem så var jag på riktigt dåligt humör... ville faktiskt bara gräva ned mej. Gjorde dock inte det, utan är fortfarande här uppe ovanpå jorden.
Ikväll är det träning, är tyvärr inte så pepp, men det blir förhoppningsvis bra när jag kommer dit och får träffa alla underbara människor .
Vi hörs, ha det bra!

Puss


hade sällskap av katten igår när jag var ute och fotade.
söt, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Amanda N

Vem kan gör annat än att bli glad när man är med laget^^ <3

2009-04-03 @ 18:22:54
Postat av: Sofia

Vad fin blid på kissen! :D

Börjat fixa bloggdesignen nu? ;) <33

2009-04-03 @ 19:41:10
URL: http://sofiat.blogg.se/
Postat av: Jossan

Kissen ser ut precis som min katt!! :)

2009-04-07 @ 12:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0