Söndagen

Hallå!
Först och främst vill jag bara säga att kära Amanda Norstedt har skapat en blogg idag och jag tycker ni ska kika in där. Hon är superhärlig!

Sen ska jag berätta lite om min ack så okomplicerade dag. Jag ska om någon timme ner och kolla på min farfars utställning och efter det ska vi hem till farmor och farfar. Där ska vi äta påskmiddag. Sen på kvällen är det träning i hemmesta.

Japp, det var allt  för mig!

ps, min nya blogg börjar bli klar snart.. ha inte för höga förhoppningar, för den är väl inte sådär underbar som jag ville att den skulle bli. I alla fall inte designen. Innehållet får vi se hur   det blir..

Puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är supersöt^^

2009-04-05 @ 14:18:13
URL: http://mandame.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: tack! har tjuvkikat lite på din nya blogg och headern är ju superduperfin. <3

2009-04-05 @ 20:43:31
URL: http://amandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0