Ett under

Tjohej
Hur är det med er? Själv är jag trött. Faktiskt så trött att det är ett under att mina ögon klarar att hålla sig öppna.
Idag har vi spelat match mot Stockholm Wild West. Vi förlorade stort mot ett otroligt jobbigt, psykande, drygt och dessutom bra lag. Gårdagen var däremot bättre. Vi vann våran match mot Lidingö och nu ligger vi inte sist i våran grupp längre, haha! Efter matchen igår så åkte jag hem till mina små kusiners kalas. Det var jättemysigt och det bjöds på en massa god mat och goda tårtor ( med mera... ). I morse sov jag till halv elva. Vet ni hur skönt det var eller? Helgerna är verkligen härliga. Särskilt de dagarna då man får sova längre.
Nästa helg blir också toppen. Vi ska spela match båda lördag och söndag. På lördag eftermiddag och kväll ska Nicolina och David - kussarna vara här. Det var verkligen superlänge sen och det ska bli jättekul att få vara med dessa söta människor.
På fredagen släpps Mando Diao's nya album Give Me Fire! i skivaffärerna. Dock är det fredag den 13:e, men det blir alldeles säkert lyckat ändå! Jag ska verkligen försöka hinna köpa den. Det ska bli en stor spänning att få lyssna igenom skivan för första gången. Och har jag och mina medmänniskor tur, så vill vi lyssna på den om och om och om igen!

Nu ska jag ut och vara med familjen. Vi ska ha hur mysigt som helst. Hoppas ni också har det!

Puss och kram!


åh vad jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: amanda

men om du ska vara med nicolina på den 14 feb så kan ju inte vi vara då. : (

2009-02-08 @ 19:47:36
URL: http://amandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0