Första Februari

Ja, nu är vi alltså inne på den andra månaden år tvåtusennio.
Jag ska alldeles strax springa till bussen som tar mig till träningen, men först ska jag berätta lite om gårdagen.

Efter lite krångel med bussar och så, åkte vi tillslut till stan. Där gick vi omkring i ett par timmar, åt mat och kollade i affärer. Jag köpte en deoderant, rakgel och en almanacka till mitt rum. Bion började fyra. Vi såg ju I Taket Lyser Stjärnorna. Den var helt okej, av mig får den 3,5 av 5. Man ska nog inte läsa en bok innan man ser filmen. Lite besviken blev jag kanske, men helt dålig var den inte i alla fall. Det bara rann tårar ner för mina kinder den sista kvarten på filmen.
Efter filmen kollade vi lite mer på stan och sen åkte vi hem. Jag och Sofia åkte hem till henne och åt pizza och kollade på Titanic. Titanic fick mig också att gråta. När pizzan var slut tog vi fram naturgodiset och så satt vi där och hade hur mysigt som helst.
Nej, nu måste jag sticka. Hoppas ni haft en fin helg!

Pusspuss!


sushi är en av de finaste maträtter jag vet. jag SKA lära mig tycka om det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0