Give Me Fire

Tack och lov att det är helg!
Och tack och lov, jag har köpt den alldeles underbara Mando Diao plattan Give Me Fire. Jag sitter här och lyssnar och njuter.
Känner lukten av tacos som vi ska äta till middag. Det blir tidig middag idag för att jag ska hinna äta innan träningen.

Idag har det varit en vanlig dag i skolan. Med engelskaprov, som gick bra trots allt. Sen så har jag och Amanda hållt i uppvärmningen på gympan. Vi gjorde jorden runt fast att man måste springa med innebandyklubbor och en boll framför sig. Efter skolan åkte jag, Amanda och Linn till Mölnvik där jag och Amanda lämnade våra CV på Sasta. Sen gick vi till ICA och jag köpte min lilla skatt + lite naturgodis. Sen åkte jag hem, Amanda till dansen och Linn stannade kvar i Mölnvik.

Nu ska jag äta och sen ska jag iväg och träna. Ikväll ska jag bara vara hemma.

Vi hörs!

Puss och kram!


jag lägger ut bilden på skivan... (igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0