Heldag med farmor

Go' kväll!
Kom ganska nyss hem från stan där jag varit med min farmor. Innan vi åkte in så pluggade vi franska i ett par timmar inför provet jag har nästa vecka. Det känns bra att börja så här långt i förväg. Vid tretiden tog vi bussen till Slussen och gick nedför Götgatsbacken. Jag lyckades göra ett par inköp och är riktigt nöjd! Jag köpte ett par jeans på Weekday för 400 kr och ett par skor på Belle för 99 kr. Farmor Marre betalade halva mina jeans och sen bjöd hon på fika! Hyggligt värre och otroligt gott.
Nu är jag hemma och väntar på att Amanda E ska komma hit. Hon ska sova här inatt och i morgon kanske vi går på russinutställning, haha! xD

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0