It's Monday today

Hello!
Idag är det måndag. Måndag betyder skola. Och skola är ju nästan aldrig roligt. Tur är det i alla fall att det finns härliga personer i skolan som förgyller dagen. Amanda till exempel. Vad skulle jag göra utan den människan?`
Efter skolan gick jag hem och pluggade. Har pluggat ungefär hela eftermiddagen fram till för någon timme sen. Min kära mor har förhört mig på Carl Michael Bellman. Vi har prov på onsdag. På fredag har vi prov i engelska och jag har inte pluggat någonting alls. Och som dom flesta vet så är det fredag den 13:e, så det kommer nog inte gå bra ( om man tror på skrock, som jag ). Franska glosorna har gått in genom ena örat och ut genom det andra. Eller in genom det ena ögat och ut genom det andra... jag kan dom inte i alla fall. Så jag får fortsätta i morgon.
I morgon ska tjejerna i klassen till ungdomsmottagningen. Det ända jag vet är att vi kommer få kondomer. Men sen kommer vi säkert snacka en massa också. På onsdag är det simprov. Vi ska simma 200 meter, alltså åtta längder tror jag. Hoppas det kommer gå bra och att jag inte sjunker eller något, haha! Om jag inte simmar på onsdag så blir det veckan efter.
Nästa vecka ska vi ha livskunskap i Kyrkettan och det är ju alltid lika kul. På tisdagen ska vi på skolbio och jag har ingen aning om vad vi ska se faktiskt. Hoppas den är bra i alla fall.

Nej, nu ni ska jag göra lite fys. Bland annat armhävningar, situps och plankan. Sen ska jag stretcha. Det är alltid lika härligt efteråt. Sen ska jag äta vårat nybakade bröd och så ska jag pröva ett nytt te vi köpte igår. Det är mango och persiko-smak. Jag gillar inte te men jag ska minsann lära mig!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Amanda

du är den finaste människan i hela världen. : )

jag älskar dej mest! <3

2009-02-09 @ 20:05:16
URL: http://amandra.blogg.se/
Postat av: johanna<3

hej, va fin din blogg e!! finns det nåt som du verkligen vill ha till våren/sommaren

2009-02-09 @ 20:44:04
URL: http://alvamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0