Jag känner våren i luften

Hej, hallå bloggläsare!
Idag när jag gick hem från skolan kände jag våren i luften. Åh, va underbart! Visst är det kallt, men solen sken och jag hörde fågelkvitter. Och det är något jag känner på lukten också... egentligen är det ingen speciell doft, men det är någonting som gör att man känner våren. Känner ni igen känslan?
Ikväll ska underbara Sofia sova här. Det var jättelänge sedan hon var här.. konstigt det där. Vi är bästa vänner och vi går till och med i samma skola, ändå har hon inte varit här på flera månader.
Nu hinner jag faktiskt inte skriva så mycket mer, jag ska kila iväg och packa min träningsväska. Sen ska jag hämta mina söta små kusiner på dagis och skola. Jag ska vara barnvakt i ett par timmar! Sen är det basket som gäller.
Skönt med sportlov nu. Känner verkligen att jag behöver det. Äntligen!

Pusshej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0