Let's take a break

Hello!
Den här veckan har bara rusat iväg. Jag har varit lite småtrött hela veckan, gått omkring lite grann som en zombie faktiskt. Men eftersom jag den här veckan har varit så trött, haft så mycket plugg, träningar med mera så har jag inte hunnit skriva någonting. Jag hoppas det blir bättre nästa vecka, annars får ni se det som en liten paus i mitt skrivande.

Den här helgen ska jag spendera med världens finaste, underbaraste människor. Värmdö basket flickor 94.
Idag ska vi spela mot Lidingö och i morgon ska vi spela mot Stockholm Wild West.
Vi har bestämt oss för att vinna matchen idag. Sen får vi ta nya tag och försöka vinna mot Wild West också.
Det ska bli himla kul och jag älskar verkligen människorna jag får umgås med samtidigt som jag spelar världens härligaste sport - basketball.

Ha det fint, människor.

Kramkram


fr. v : challe, moa, vera, elin (jag), ida, frida, amanda t, mikaela ( spelar inte längre ), amanda n, zelina, evelina, sofia ( spelar inte längre )

jag älskar er mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0