Sportlovet nalkas...

Hej hallå!
I söndags förlorade vi tyvärr ännu en match och det kändes ju inte så bra... men nu efter sportlovet så kör vi igång med Lion's Cup och då får vi ta nya tag!
I måndags hade vi livskunskap och det är faktiskt alltid kul. Och avslappnande. Man behöver bara sitta och dega i en soffa hela dagen och lyssna på människor som har en massa bra saker att prata om.
I tisdags började dagen med bio här nere i Gustavsbergsteatern. Vi såg en film som hette Freedom Writers och den var faktiskt jättebra.
Idag hade vi sovmorgon till halv tio. Riktigt skönt att sova ut lite längre än vanligt. I övrigt har det inte hänt något särskilt. Jag har pluggat lite franska efter skolan och så åt jag smoothie och mackor. Jag ska snart gå ner till bussen och åka iväg och träna. Det ska bli superkul, men jag tror inte vi blir så jättemånga. Jag vet redan ett par som är sjuka.

Nu har jag lite planer inför sportlovet!
På lördag ska jag på loppis med Amanda i Siggesta, vilket ska bli jättekul.
Och här om dagen frågade Amanda T mig ifall jag ville följa med henne till Dalarna! Och det ville jag ju såklart jättegärna, så där kommer jag spendera dagarna onsdag till söndag. Det kommer bli hur mysigt som helst och jag hoppas på mycket bastande!

Vad ska ni hitta på nu på sportlovet?

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0