Sunny Saturday

Hallå där vänner!
Fin dag, eller hur? :D Man blir ju helt glad!
Jag sitter här nyduschad, lättklädd och skriver i bloggen. När Sofia hade åkt hem så traskade jag iväg till spåret och sprang ett varv. Riktigt skönt, men halt var det!
Nu sitter jag här och lyssnar på trackslistan på radio. Synd att det inte går på tv längre...
Ikväll ska jag, min mamma, min bror, mammas kompis och hennes kompis på restaurangen där min pappa jobbar. Konstigt nog har jag inte varit där än, så ikväll är första gången!

Jag och Sofia hade det fresten jättebra igår! Vi mös och frossade i oss glass med varma bär sådär vid 11-12 snåret på natten. Sen somnade vi efter en hel del snackandes. Jag älskar dej Sofia!

Ni får ha det fint nu!

Puss och kram, skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar dig mest bästis! ♥

2009-02-21 @ 23:53:26
URL: http://sofiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0