Te

Det var en väldigt kort och ganska så smarrig liten rubrik, inte sant?
Jag sitter här och dricker te med honung i. Jag börjar tycka om det mer och mer nu. Plus att det känns så himla varmt och skönt i magen när den varma drycken kommer ner.
Jag har precis skrivit klart mitt CV som jag ska lämna i morgon. Ett CV är som en liten beskrivning av sig själv ; vad man heter, tycker om att göra och har för erfarenheter. Jag och Amanda Ernström ska lämna våra CVn på Sasta i morgon. Sasta är ett café som ligger i Mölnvik och både jag och Amanda vill jätte gärna sommarjobba där. Så vi är ute i god tid kan man säga!
Nu ska jag snart borsta mina tänder, tvätta mitt ansikte och smörja in det det med en härlig hudkräm, byta om till mina mjuka natt kläder och sedan stretcha lite innan jag går och lägger mig och läser en stund. Sen ska jag släcka och sova. Ladda inför morgondagen. Fredag den trettonde februari. Fredag den trettonde. Hoppas inget hemskt händer på otursdagen. Varken för mig eller för er.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0