A song to sing when I'm lonely

Hej folk!
Igår skrev jag inget för jag var lite för trött. Vi förlorade båda matcherna igår tyvärr. Menmen, det är bara att kämpa vidare.
Just idag känner jag mig trött och lite smått ledsen. Det kan ha flera anledningar men jag tar inte upp det här.
I morgon däremot ska jag ha roligt och leva livet som det är värt att leva. Jag ska vara med Amanda Ernström och vi ska äta en massa godis och göra pärlplattor. Jag ska sova där till onsdag och på onsdagen ska vi in till stan där vi ska sätta upp pärlplattorna. Vi kanske kikar in i en second hand också. Sen tänker jag visa henne gymnasiet som jag känner för att börja på. Sen vet jag inte om jag kommer känna samma om ett år, men just nu känns det här helt rätt. Och så ligger det mitt i stan, på Söder. Södra Latin heter gymnasiet. Det finns mest estetiska inriktingar.
Nu ska jag duscha av mig det ledsna och försöka tänka på något annat än den människan som sårar mig.
Jag hoppas ni mår bra mycket bättre.

En puss


Kommentarer
Postat av: Isaura

Svar: Nej, jag lyssnade lite på dem förrut. :) Dem är helt okej, men inte riktigt min smak. (:

2009-01-05 @ 14:35:57
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0