Bowling i morgon

Hallojsan!
Hela eftermiddagen har jag pluggat, därför har jag tyvärr inte haft tid att skriva något innan dess.
Skoldagen har varit helt okej. Men morgondagen lär bli bättre...
Bowling! Vi ska samlas i Centrum tio över elva, så vi får alltså en riktigt lång och skön sovmorgon. Vi ska bowla i Gullmarsplan och vi slutar tidigt också, klockan två ungefär. Efteråt ska jag och Amandapanda stanna i stan. Jag vet inte riktigt vad vi hittar på, men det ska bli mysigt. Det ända dåliga med dagen är att vi ska ha oturen att få Olof som ledare med oss till bowlingen... Varför ständigt denna läskiga man!?
På kvällen har jag träning.
På torsdag får vi sovmorgon igen, vilken härlig vecka! Våran läsning och träslöjd är inställd så vi börjar inte förrän klockan tio. Sen är det no - prov... inget kul alls, usch! Men jag hoppas verkligen det går bra ändå.
Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska bre en eller flera stora mackor med en massa härlig Nutella! Godare finns nog inte, eller vad säger ni ?!

Kram kram !!


Kommentarer
Postat av: amanda

hihi, jodu :)

älskar dej med. <3

2009-01-22 @ 19:24:14
URL: http://amandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0