Det här med rubriker...

...är inte min grej. Som ni kanske har märkt?
Nu kom jag precis hem från Rindö. Är väldigt trött men jag ska komma iväg till träningen på något vis ändå. Jag vet ju att när jag väl kommer dit så blir det ju kul.
Idag har jag och Amanda gjort typ.. ingenting. Och det har varit skönt. Fast lite har vi gjort; spelat Uno, till exempel. Men inte så mycket mer.
Snart ska jag peta i mej en macka eller två, så jag får lite energi till träningen. Numera kommer jag också vara ensam på bussen vilket känns väldigt tråkigt. Sofia har ju slutat... Så jag får ta med mej min iPod och lyssna på musik. Men det är faktiskt inte fy skam det heller! Men Sofia är roligare, så det så.
Nu ska jag fortsätta att lära mig photoshop.
ha det fint.

Pussar

tellus


Kommentarer
Postat av: amanda

om inte du tar bort bilden på mej så lägger jag upp "grönis"... XD

2009-01-18 @ 18:29:44
URL: http://amandra.blogg.se/
Postat av: Sofia

Har ni haft kul i hekgen? :)

Om du bara visste vad jag vill åka med dig till träningen! "/

<33

2009-01-18 @ 22:07:27
URL: http://sofiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0