Gissa om jag längtar

25 april är den dagen jag längtar till mest av allt just nu. Då ska jag och Amanda Takahashi gå på konsert... och inte vilken som helst heller, vi ska nämligen se MANDO DIAO! Vi köpte biljetterna igår och vi firade genom att köpa lite godis och ha maratonrunda med 'Vänner'. Så hela kvällen glodde vi alltså på film och såg vad Chandler, Rachel, Ross, Monica, Phoebe och Joey kunde hitta på. Så en del skratt blev det! Och så sjöng vi 'Lips' och det var första gången för mig, men det var ju nästan som singstar, så det gick bra!
I morse gick vi upp tiiidigt, typ 05.40. Vi fick konstigt nog i oss frukost trots att det var så tidigt. I mörkret begav vi oss till samlingen och bilarna stod där och väntade. Vi vann våran första match idag! Vi spelade mot Eskilstuna, men mot ett annat lag än det vi brukar möta, de här var faktiskt inte särskilt bra. Nästa match skulle vi spela vid fem, så vi hade hela dagen på oss att göra en massa kul. Vi gick omkring i Täby Centrum och kollade i affärer, åt godis och larvade oss. Satte klisterlappar i pannan och så. ' Pang Pris! ' Haha, vi hittade dem på BR. Så åt vi jättegod mat och gick till Tibblehallen och kollade på en massa matcher. Aja, andra matchen vi spelade vi mot Skuru.. De är tredje bäst i Stockholm.. Så ja, vi förlorade. Men jag tycker inte det gjorde särskilt mycket, i morgon ska vi ta nya tag och möta lag som spelar helt annorlunda, och de kan vi vinna mot, absolut!
Nu ska jag sova, men först lägger jag in en video på en mycket speciell låt.


tack för att mando diao finns.
här är deras nya låt 'Dance With Somebody'
lyssna gärna på den.
själv gör jag det hela tiden.
och tänker hela tiden på att jag om ett par månader ska få se dem ir !

tack för att ni läser min blogg :)

Kommentarer
Postat av: Isaura

Vad roligt för dig! :D

2009-01-03 @ 23:13:53
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/
Postat av: Gunsan

Jag vill oockså hänga med på konsert!!!!

kram

Gunilla

2009-01-05 @ 15:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0