God natt och sov gott

Hej trollungar .
Kortkort inlägg idag.
Ska alldeles strax sova. Som en stock, hoppas jag.
Vanlig dag i skolan. Jag var snorig. Deppig också, i början av dagen. Men det blev bättre sedan.
I morgon har jag lite läxor jag måste sitta och grubbla över. Så har det varit även idag, så det är därför jag kommer med ett lite sent inlägg denna tisdag. Men i morgon vet jag inte om jag kommer hinna skriva något alls, men då får det väl vara så. Jag har ju träning på kvällen också.
Nej, nu ska jag minsann hinna läsa lite i min bok, som jag äntligen har kommit in i ordentligt! - Dock tog det mig hela 100 sidor att känna mig riktigt hemma, men nu så rullar det på. Vips var 100 sidor till lästa. Endast 600 kvar då...

Sov gott fina, underbara du, vem du än är och när du än tänker sova.

Kommentarer
Postat av: Isaura

Svar: Kul att du tyckte det.

2009-01-28 @ 18:06:28
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/
Postat av: Isaura

Svar: Ojj, vad drygt mitt svar blev! Insåg inte det förrän jag skickat iväg det, haha! Jag blev jätteglad över att du tyckte det. :) Det kändes så roligt att svara på frågorna att jag liksom... rycktes med och skrev lite extra, haha! ;)

2009-01-28 @ 18:08:34
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0