Oh, I wish I could hold him once again

Hallå! Haft en fin dag?
Själv sitter jag här och har ont i hela min kropp. Rygg - och magpartiet fullständigt skriker. Gissa vad problemet är? - Träningsverk... Igår på träningen var det fys för första gången på flera veckor. Jag känner verkligen att kroppen har tagit sin paus från sånt fysiskt arbete de här lov - veckorna. Igår gjorde vi sammanlagt 100 situp's. Så det är nog därför jag knappt kan röra mig nu. Nej, nu tog jag i, men ont gör det!
Träningen i övrigt igår var toppen, förutom att jag fick någons finger i ögat så det började rinna och ögat blev rött och lite svullet. Men idag känns det bättre.
I skolan idag hade vi någon slags FN - konferens och det blev bättre än jag hade trott att det skulle bli. Vi hade väl inte förberett oss hundra procent, men det gick bra i alla fall, konstigt nog. Det var till och med kul. Till lunch blev det pannkakor som var smaskelimums. Ni vill nog inte veta hur många jag åt...
Den här veckan ska jag plugga en massa. No - prov på torsdag och det är inte kul alls. Kan inte mycket inte...
På lördag ska Amanda Takahashi sova här. Vi ska laga mat och så ska vi baka cupcakes. Mums!
Inga matcher i helgen heller.
Nästa helg ska jag och Sofia göra något kul. Sen kanske jag åker till storstaden med Amanda E. Jag måste ha ett eller helst två par jeans. Det är lite krisigt på den fronten i min garderob för tillfället.
Jag hoppas ni mår bra.

Pösss


det var tider det...
saknar er!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0