I'm dreaming about times that are gone

Hejhej!
Igår skrev jag tyvärr ingenting i bloggen, men jag hade annat för mig. Amanda E och Sofia följde med mig hem efter skolan och vi åt mellis i flera timmar faktiskt. Fast mest satt vi och pratade och lyssnade på musik. Vi pratade om knäppa saker vi gjorde när vi var små och sånt. Vid fem tog vi alla tre Hemmestabussen. Jag och Sofia gick av i Mölnvik och Amanda åkte vidare, hon skulle hem. Jag och Sofia gick först till Siba och kollade efter hörlurar, men hittade inga bra. Så vi gick vidare till Expert och där hittade jag ett par iPodhörlurar som jag visste är bra. Men jag hade för lite kontanter. Så jag släpade med mig Sofia till automaten och sen gick vi tillbaka och jag köpte dem. Så vi fick lite motion och det skadar ju aldrig, haha!
Sen åkte vi vidare till träningen. Men Sofia hade inte träningskläderna med sig. Och vi fick alla i laget ett tråkigt besked.
Sofia måste sluta spela basket. Hon berättade det för hela laget efter träningen, men jag hade fått reda på det redan tidigt på dan i skolan. Det är jättetråkigt för oss alla och vi hoppas allihopa att dina knän blir bra, Sofia! Du är fortfarande en lagmedlem, ska du veta. I alla fall enligt mig.
Träningen i övrigt gick bra och det var kul!
Torsdagar är alltid korta och härliga i skolan. Eller härliga kanske var att ta i lite väl. Men dom är korta. Efter skolan gick jag ner till Centrum med Amanda och hon följde med mej till min bas. När den var slut åkte hon hem och jag gick hem till mig.
Idag har jag pluggat och lyssnat på musik. Till middag åt vi soppa och pannkakor efter det. Mums!
Nu ska jag snart försöka lämna datorn och kanske läsa min bok eller så. Klockan hal åtta är det Vänner och det får jag bara inte missa!

Au revoir!


jag tog bilden
och så har jag redigerat den

Kommentarer
Postat av: nicolina

häftig bild! vill också ha photoshop :) saknar dig bajskorv! ;) <3

2009-01-18 @ 17:02:21
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0