Inte särskilt data-sugen

Hej hopp!
Om ni undrar varför jag inte skrivit på två dar så kan jag skylla ifrån mig med att jag har gjort lite annat.
- En ganska dålig ursäkt faktiskt... Sanningen är att jag inte har känt för att sitta vid datorn alls. Varken idag eller igår.
Men bloggen ska jag försöka hålla igång så gott jag kan och så länge jag har ett par läsare här.
Idag efter skolan och basen så fikade jag och min kompanjon Amanda Ernström på Delselius. Vi drack varm choklad med grädde och åt varsin havrekaka. Mumsfilebabba!
Jag vet inte om de som läser min blogg gör det för att den är bra eller bara har den som tidsfördiv eller vaddetnuär... men just i detta nu känner jag inte så mycket för att skriva. Men jag får för mig att det blir en bättre blogg ifall jag skriver när jag har lust och inte bara för att jag känner mig tvungen till det. Eller vad tror ni kära läsare?
Jaja, nu ska jag nog gå ut i mitt lilla vardagsrum och vara med min mysiga mamma och lillebror.

Så ni vet så har jag ingen aning om vad jag har skrivit i det här inlägget... jag sitter jag pratar med kompanjonen på msn och det är svårt att göra båda samtidigt när man spelar mimic också...

Hej och adjö, korv med brö



denna bild förgyller detta inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0