Lite om min dag

Hejsan !
Idag i skolan har det varit som vanligt. Inget speciellt har hänt faktiskt.
När jag kom hem från skolan öppnade jag ett brev till mig och i det låg mitt nya busskort. Det är terminskort+ och räcker fram till och med 12 juni. Så jag får verkligen se till att inte tappa bort det! ... fast justdet, jag får ju ett nytt om jag råkar göra det, på grund av att jag har köpt det via nätet!
Nu har jag ätit mellis, choklad och lussebullar. Jag var så himla hungrig för jag åt inte särskilt mycket i skolan idag. Sen så passar jag på lite också, särskilt med chokladen, eftersom att i morgon startar mitt godisförbud. Eller i morgon ska vi kasta ut granen och hamra sönder pepparkakshuset och så... Men efter det så får jag inte äta mer godis. Och det ska faktiskt bli ganska skönt trots allt!
Jag har nu pluggat i cirka en och en halv timme. Engelska och Franska - glosor och läsa igenom ett par sidor i no-boken. Är bara inne på datorn en snabb stund nu, för strax ska jag börja med maten. Jag ska göra köttfärssås. Nu efter jobbet ska min mamma handla och jag hoppas att hon (eftersom att jag bad henne) köper hörlurar till mig om hon hittar. Om inte, så ska jag köpa det på onsdag innan träningen. Jag tänkte köpa såna där vanliga, små. Jag har nämligen bara såna där stora... plus att det är en hur lång sladd som helst till dem. - Inte så kul att ha med sig överallt och bära på bara för att få lyssna på lite musik.
Hoppas ni haft en bra dag, vi hörs i morgon eller kanske (kanske inte) lite senare ikväll!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0