Rubrikerna är krångligast

Haajj!
Idag har jag vi spelat match mot Alvik i Bromma. Jag var riktigt taggad innan matchen och hoppade runt som jag vet inte vad. Vi började matchen bra med två perioder som vi ledde mesta av tiden. Vi var riktigt grymma och hade flyt. Sen började Alvik lägga i en del poäng och plötsligt låg vi under mad ganska mycket. Tredje och fjärde perioden spelade vi inte lika bra som de två första, men jag kände i alla fall att det var en kul match. Jag känner mig nöjd med min insats idag och jag kände mig i god form. Jag fick spela nästan hela matchen och gjorde allt jag kunde. Jag satte faktiskt till och med en tre-poängare, vilket jag bara har gjort två gånger innan!
Jag tycker fresten att alla spelade grymt idag och fastän vi förlorade så ska vi vara glada. Tyvärr var det bara jag och Amanda Nordstedt som var nöjda, resten var nog mest deppiga.
Nästa helg är det ingen match, utan då ska jag istället sova hos Amanda Ernström på Rindö. Det ska bli jättekul - jag har aldrig varit där förut.
Nu efter matchen har jag ätit thai-mat - vårrullar; vilket är bland det godaste jag vet. Sen har jag pluggat lite på franska glosorna jag har till onsdag och torsdag. Lite senare kom Gunilla hit och hon spelade in min röst till någonting. Jag fick liksom ställa frågor och så är det någon annan som ska svara. Jag vet faktiskt inte riktigt vad det ska användas till. Men en sak är säkert ; Jag hatar att höra min egen röst på band!
Nu är jag jättetrött och jag har lyssnat igenom de skivor jag fick igår så smått. Musik är fan glädje och jag älskar, älskar, älskar Mando Diao!
God natt och sov gott. - Ja, jag ska faktiskt lägga mig nu. Vill vara pigg inför en ny skolstart, förra veckan räknas ju knappast, det var ju bara två dagar.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0