Ska försöka sammanställa gårdagen

Hallå där!
Igår bowlade vi i ett par timmar med skolan. Efteråt, när de flesta andra åkte hem så stannade jag och Amanda i stan. Jag köpte ett par jeans på H&M och sen satt vi och drack varm choklad på Espressohouse i Gallerian. Efter ett tag åkte vi hem till mig och hämtade mina tränings och sova-över kläder. Så åkte vi hem till Amanda och åt mat och sen åkte jag på träning och Amanda fäljde med mig dit. Hon satt och fotade medan jag tränade. Efter träningen åkte vi hem till Amanda och hade hur kul som helst. Mycket prat och skratt. Vi åt god glass och sen poppade vi popcorn och spelade UNO med Amandas syrra och mamma. Ännu mer skratt. Klockan blev mer och mer och tillslut var det dags sova.. eller i alla fall gå och lägga sig. Vi låg och pratade om allt möjligt i ett par timmar. Vi somnade till sist och då var klockan runt tre.
I morse vaknade vi halv tio. Vi åt frukost och lite senare åt vi nudlar. Sen gick vi till skolan i drygt två timmar. Hade prov och det gick inte så bra för min del tror jag. G eller VG kommer jag få. Så helt meningslöst var det kanske inte i alla fall.
Efter skolan var det bas för min del. Jag gav en skiva till Riggan som jag hade brännt. En skiva med låtar bara från Mando Diao - De bästa. Hon blev glad och tog genast ut en låt åt mig, den som jag tycker är den som är allra bäst. All My Senses. Så nu kan jag den på bas!
Nu på eftermiddagen har jag pluggat lite engelska och sen har jag suttit vid datorn.

Puss och kram på er!



H&M divided 398 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0